01.jpg 
2010初春東京~靚靚靚~Day 1
(2010.03.27) - 池袋

今次去日本又係好遲先決定,
開頭諗住年尾或再下年先去啦, 但係我真係好想睇櫻花丫~
一等又要到下一年, 等唔到咁耐喇~
但係遲決定既代價係book唔到筍機位呢~
去專業旅運問時, CX同ANA都冇哂位, 得番JAL揀,
仲要得番下晝機, 好彩既都有黃昏機返,
如果要搭CX, 就要以正價比多幾千蚊坐 (冇錢喇~)
本想去大阪, 但係比東京更貴-_-~
於是最後揀左JAL 15:25機去, 住池袋Metropolitan Hotel~

專業旅運8日7夜東京package: $9,460
機場稅: $540
Limousine Bus : 2,700yen(一程) (原本3,000yen一程, 幫襯東瀛遊有9折~)

晏機去, 唉, 去到都零晨囉~
第一次搭JAL, 勁唔好彩坐正一個大陸團附近,
佢地個團既領隊劃座位劃得唔好, 個班人不停係度調位,
有個阿毛同人調位後唔忿氣, 要調番去原位, 但係佢原位已經有人坐緊,
佢死都要夾硬迫番入佢原先個位度, 之後另外d阿叔又係度鬧鬧鬧,
最慘佢地鬧鬧鬧撞撞撞之時整到我,
真係忍唔住出聲話: 是但啦! 唔好撞黎撞去啦!
加上d位又超窄, 同埋坐我後面個阿叔由上機到落機都不斷咳,
仲係咳到好嚴重個隻!!! 我真係好驚佢比佢傳染 >_<~
另外個飛機餐真係好難食, 平時d人話CX,ANA難食, 但係我覺得好好食,
但係JAL呢程機既飛機餐係我咁多次以黎食過最難食既!!!
我居然會食剩, 平時一定唔會咁囉~
唉, 真係多災多難~
01.jpg

今次係Terminal 2落機, 嘩~ 未試過咁多人排隊等入境,
雖然預左搭唔到8:50pm班巴士, 但係人多到好驚連最後班巴士都搭唔到!!!
之後足足企左45 mins先過到關, 立即衝去換巴士券,
好彩趕得切, 如果唔係真係O咀丫~

02.jpg

好凍丫~
03.jpg

04.jpg

好Kawaii~
05.jpg

今次揀住池袋大都會酒店,
呢間比係之前住既Sunshine City Hotel差唔多每晚貴多1舊水,
但係真係正好多,
第一, 佢d冷氣較涼d真係會涼d,
第二, 佢有得開少少窗, 日本d暖氣太勁, 好辛苦~
第三, 地方乾淨又夠大
第四, 最緊要係呢樣, 出左JR駅上條電梯, 再行一條短路就到酒店,
真係超超超方便~

06.jpg

07.jpg

08.jpg

09.jpg

10.jpg

由於去到太夜了, 成11點幾喇,
於是係ampm買左少少壽司食左就快快沖涼訓覺了~
第2朝要晨早起身出發去川越丫~

11.jpg

arrow
arrow

    Cannis Fok 阿靚 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()