close

01.jpg

2011深秋日本關西~Day 2~ Part 3~ 神戶
(2011.11.26) - 神戶 - 元町商店街 Kobe Motomachi

行元町商店街, 冇諗過條街原來係咁長, 行下行下,
我地足足行足兩個鐘行到街尾, 行到去一個我唔識既地鐵站,
好彩事前準備充足, 兩手準備下, 得以順利去到之後既景點~

我幾鍾意神戶呢個地方, 呢度冇大阪既急促, 人亦都純樸一d, 感覺好舒服

地 點                                        車                             車費                  時間

心齋橋 - 梅田                       大阪市營御堂筋線        230 yen          7 mins 車程
梅田 - 梅田(阪急線)                                                                         4 mins 徒步
梅田 - 三宮                           阪急神戶線特急            310 yen         27 mins 車程
三宮 - 三宮.花時計前                                                                     8 mins 徒步
三宮.花時計前 - 新長田     神戶市營海岸線            260 yen          15 mins 車程
新長田 - 旧居留地.大丸前  神戶市營海岸 線           260 yen          14 mins 車程

旧居留地.大丸前站2號出口出, 向右行, 過條馬路就到元町商店街

01.jpg

02.jpg

呢度都係一般既商店街, in野唔多, 但係行得好舒服, 呢度既人唔似大阪, 佢地唔會亂衝亂撞
03.jpg

隻公仔見我想影相, 擺好個Kawaii post比我影, 真係好Kawaii!
04.jpg

行過一間舖頭, 見到門口有試食, 於是就拎左粒巨峰提子乾黎食~
嘩~ 一試, 打從心裡說: 好味呀~ 好味呀~ 我從來未食過d咁好食既提子乾呀~ 以後食唔番點算呀???
巨峰提子乾有別於平時係香港食開個d提子乾,
平時係香港食個d好瘦弱又乾爭爭,
但係日本呢隻巨峰提子乾係好肥美, 好飽滿, 食落去好多汁, 又勁甜既提子乾~
真係, 真係好好食!!!
我同小丸子試食時食正粒勁甜勁好味既, 點知Magic揀左粒酸既, Magic即刻話唔好食既, 又酸!
我同小丸子話: 唔係喎, 好好味喎, 然後我地叫Magic試多粒啦
果然食過真係正野, 我地即刻買左一包慢慢嘆~
05.jpg

就係呢間"近江之館", 正野!
06.jpg

勁鍾意!
07.jpg

有間舖頭有隻識郁既恐龍, 好搞野!
08.jpg

09.jpg

10.jpg

然後見到間好可愛既舖頭~
11.jpg

Magic買左呢隻貓~
12.jpg

途中有間走水神社, 見佢個名咁有趣, 影番兩張相先~
13.jpg

14.jpg

15.jpg

我地居然由街頭行到街尾, 行左成兩個鐘!
街尾有間藥店, 嘩~ 入面又大, 但係冇人行, 勁正, 我地shop左好耐!
16.jpg

行左去西元町站, 開頭都幾驚,
因為之前plan時冇諗過條商店街咁長, 冇理由行番個幾兩個鐘去番街頭搭車!
於是死就死啦, 落到站再睇下點樣搭車去第2個景點!
17.jpg

個站都幾可怕!
18.jpg

我地而家係西元町, 可以搭去高速神戶
19.jpg

20.jpg

21.jpg

鐵道員?
22.jpg

地下街好長好多野睇, 係呢度又行左好耐!
23.jpg

24.jpg

好得意既比超, 唔買都影番張相留念~
25.jpg

仲有呢兩隻都好靚~
26.jpg

arrow
arrow

    Cannis Fok 阿靚 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()