close

02.jpg

2011深秋日本關西~Day 2~ Part 1~ 神戶
(2011.11.26) - 神戶 - 三宮

地 點                                         車                            車費                     時間

心齋橋 - 梅田                    大阪市營御堂筋線           230 yen             7 mins 車程
梅 田 - 梅田(阪急線)                                                                           4 mins 徒步
梅 田 - 三宮                       阪急神戶線特急              310 yen             27 mins 車程
                 
黎日本好想試下食和牛, 上次去東京食過松阪牛,
今次黎到神戶就好想試下神戶牛喇~
本來想食間貴d睇落正d既, 但係budget有限,
睇旅遊書介紹呢間lunch都幾平既舖頭,
就即管去試下啦~

有前菜 - 沙律同漬物

01.jpg

牛牛來了~ 呢度係3人份

02.jpg

03.jpg

:D~~~~~~
04.jpg

05.jpg

06.jpg

07.jpg

由於我地要全熟, 於是師傅就蓋上蓋整熟d牛

08.jpg

比左d牛我地後, 跟住佢就開始炒菜
09.jpg

10.jpg

我覺得d牛食落去好似豬潤feel, 又唔算特別好食, 黎試一次, 叫做到此一遊~

11.jpg

12.jpg

我地11點多dd黎到既時候, 舖入面已經好full,
嘩, 我地食完後出番黎12點幾, 已經大排長龍! 要黎試既真係早d黎好d喎~
13.jpg

岩岩黎到搵左好耐先搵到間舖係邊, 原來就係對住呢個出口
14.jpg

我覺得之前一次去東京吉祥寺好出名個間食牛肉球舖頭,
佢上面閣樓既松阪牛更好食
呢個係我個link, 可以去睇下呀~
吉祥寺最好味食松阪牛肉球舖頭Satou
當然最美味既係吉祥寺牛肉球, 真係回味無窮!

arrow
arrow
    文章標籤
    三宮 神戶 神戶牛
    全站熱搜

    Cannis Fok 阿靚 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()